10 Mart 2010 Çarşamba

Pelit Çikolata ve Pasta Fabrikasına Gezi

Bugün Dila sevinçle okula gitti. Nedeni Pelit Çikolata ve Pasta Fabrikasına okulca yapacakları gezi. Aslında velilerden de katılım olsa ben de bayıla bayıla giderdim ya...
Gezi çok güzel geçmiş, pastaların nasıl süslendiğini, çikolataların yapılışını görmüşler.


Yetkililer bizim ufaklıkları bir güzel de ağırlamışlar. Hangi çocuk bayılmaz ki böyle geziye...

Canım Dilam benim çikolatayı sevdiğimi bildiği için onlara ikram edilen çikolatasından yememiş, benim için peçeteye sarıp saklamış. Eve gelince cebinden çıkan minik paketi bana gösterip; 'Anne, sen çok sevinirsin diye düşündüm, sana çikolata getirdim.' demez mi! Nasıl etkilendim anlatamam, kendisinin de çok sevdiği çikolatayı sırf ben mutlu olayım diye benim için saklayıp, getirmişti benim kızım.
Tabii gezi dönüşü onları bekleyen süprizden haberleri yoktu. Pelit onlar için çok güzel bir çikolata hediye paketi hazırlamıştı...


1 yorum:

yesim dedi ki...

Dila'cım ne kadar hassas ve düşünceli davranmış. Arzu'cum ne şanslısın seni ne çok seviyor kızın. Maşallah. Peliti de tebrik ederim. Ne güzel birşey yapıyorlar.Biz de mi ziyaret etsek:))