Evimizden etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Evimizden etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

25 Mart 2011 Cuma

İlkbahar Geldi



Ben artık rahatlıkla desteksiz oturabiliyorum. Oyuncaklarla oynamak çok eğlenceli. Oturur pozisyondan kendimi yere atıp istediğim yere yarı emekleme şeklinde ulaşabiliyorum. Terlikler ve kablolar ilgi alanım içindeler. Annem ablalarımda hiç yürüteç kullanmamıştı ama beni başka türlü zaptedemediklerini anlayınca kullanmak zorunda kaldılar.
'Annnne, babba, dede, del, atti, annanne, mamma...' kullandığım kelimeler arasında.
Bir de zil çalınca ya da anahtar sesi duyunca çok heyecanlanıyorum.
Dışarı çıkmaya, bebek arabamdan etrafı seyretmeye bayılıyorum...

Ablamlar bugünlerde prenses oldular, kostümlerini giyip oynuyorlar. Beni çok eğlendiriyorlar, onlara kahkahalar atıyorum. Ben de onlara eşlik edeceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum.

7 Eylül 2008 Pazar

Sonbaharda Balkonumuz



Sonbahar geldi, Berlin'de kendini tamamen hissettirdi gelişini. Düşen hava sıcaklığı, birkaç gündür yağan akşam yağmurları... Bu yağmurlar İstanbul'a gitse keşke, oradan da buraya biraz sıcak hava gelse.

Balkoncuğumuzdaki saksılara kasımpatı ektik, birkaç renk daha alalım diyoruz. Aslında geçen sene ektiklerimiz yaz başına kadar sağlıklı idiler ama biz tatilde iken kurumuşlar.

Bugün akşamüstü O2 Arena'nın bahçesinde kurulan 'Ramazan Şenlikleri'ne gittik hevesle ama biraz hayal kırıklığı oldu. Standların çoğu açılmamıştı, biraz karmaşa hakimdi. Belki Ramazan'ın sonuna doğru biraz canlanır. İftar çadırında 10 € karşılığında açık büfe Türk Yemekleri sunuluyor.

5 Eylül 2008 Cuma

İlk Okul Alışverişi

Dila bugün anaokulundan elinde bir liste ile geldi. Eğitmenleri okul öncesi çalışmaları için gerekli olacak malzemelerin listesini çıkarmış. Sanki ilkokula başlıyor, çizgili deftere kadar aldık. Almanların standart merakına bu defter olayında da şaşırdım, listede 1. sınıf için çizgili defter yazıyordu, olur mu dedim, yok 2. sınıf... Defter reyonunda görürsünki defterler bile sınıf sınıf ayrılmış, 1. sınıf için olan çizgili defterin satırları birkaç çizgiden oluşuyor ve satırların arası renkli, 2. sınıfların çizgili defterinde ise satır daha az çizgiden oluşmuş ve sayfalar beyaz. Benim bildiğim çizgili defter çizgili defterdir. Velhasılı bugün Şanser'le pek bir duygulandık, fındık kızımız büyümüş de ona okul malzemeleri alıyoruz diye...

20 Haziran 2008 Cuma

Türkiye

Türkiye'ye uçmamıza saatler kaldı, ailecek heyecanlıyız. Bir de bu heyecana bugünkü Milli Maçımızın heyecanı da eklendi. Şu satırları yazarken maç başladı bile.
Milli Takımımıza başarılar diliyoruz.

15 Haziran 2008 Pazar

Babalar Günün Kutlu Olsun

Fotoğrafta 1. yaşgününü kutlayan bebek şimdi iki çocuk babası...
Kızların ve ben Babalar Gününü kutluyoruz.