Artik annem blogunu bana verdi simdi bloga 260 parcali yapozulumu nasil yaptigimi anlatacagim. Sena ile ben Dila yapozulumu yapiyorduk ama Sena beni dinlemeyince Sena´yi odamdan attim.Yapozulumu yapmaya devam ettim.O sirada birisi
kapima vurdu ama o Senaymis benim diger yapozulumun parcasini bulmus.Sonra Sena giti.Yapozulumu 10 saniye daha yaptim, sonra dinlendim.Sena bana oyun oynama teklifi etti ben de kabul etim.Saklambac oynamaya karar verdik ama bu saklambac
farkli simdi anlatayim bir kisi ebe oluyor sonra ebe bir yere yatiyor ve gözlerini kapiyor biri onun üzerine bir sey koyuyor digerleri saklaniyor saklandiklarinda haber veriyolar ebe o zaman kalkip herkesi aramaya basliyor. Ilk önce kimi bulduysa o ebe olur, iste bu kadar.
Dila ile... etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Dila ile... etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
1 Ocak 2012 Pazar
9 Nisan 2011 Cumartesi
Dila 2 Tekerlekli Bisiklete Binebiliyor

Dila önce bisikletine bahar temizliği yaptı, ardından lastiklerini şişirdik. Sonra yardımcı 2 adet tekerleği söküp doğru aşağıya indik. Tabii kaskımızı da taktık, ne de olsa düşebilirdik. Birkaç kez Dila'nın arkasından tuttum veeeee artık kendi başına 2 tekerlekli bisiklete binebiliyordu. Canım kızım bir ilkini daha yaşadık, biz çok gururlandık sen bunu başarabildiğin için çok mutlu oldun...Bugün Revnamız da koltuğa tutunup kendi kendine ayağa kalkmayı başardı.
30 Aralık 2010 Perşembe
22 Aralık 2010 Çarşamba
20 Aralık 2010 Pazartesi
Dila Yaka Kartını Aldı
Dila 3. gün yani bugün aldı yaka kartını, nasıl sevinçli ve gururlu, biz de tabii. Haftasonu çok üzgündü Dilacık, çünkü birkaç arkadaşı almıştı bu kartı, o da okuyabiliyordu nasıl oluyordu da o alamıyordu. Teskin ve telkin konuşmalarından sonra normale döndü...
Şimdi bizim de kartımız var...
16 Aralık 2010 Perşembe
Dila Artık Okuyor...
Birinci Sınıf Marşı Okulumuz ilkokul,Sınıfımız birinci.İçimizde okumaYazmanın sevinci.
Yüzlerimiz tertemiz,Yüreğimizde inci.Okumada, yazmadaBirinciyiz birinci.
Sevinelim, gülelim,Okumaya geçtik hey.Bilmiyoruz var mıdırBundan daha güzel şey?
Okumaya, yazmayaAz zamanda alıştık.Resim, müzik, oyunHesaba da çalıştık.
Artık okul sevgisiİçimize dolacak.Karnemizin notlarıHep pekiyi olacak.
Okuyoruz su gibiKitabı baştan başa.Bunu sana borçluyuzÖğretmenim çok yaşa.
14 Eylül 2010 Salı
Şimdi Okullu Olduk, Sınıfları Doldurduk...
Fazla söze ne hacet. İlk gözağrımız Dilamız bugün ilkokula başladı. Günlerdir bir hazırlık, bir telaş. Çantamızı sırtımıza takıp okulumuza doğru yola çıktık.
Senamız da anaokuluna başladı ya, o da çantasını kaptığı gibi yola düştü.1 Eylül 2010 Çarşamba
29 Temmuz 2010 Perşembe
Ata'nın Doğumgünü
11 Temmuz 2010 Pazar
Doğumgünü Partisi
Geçen sene Dila ve Sena'nın doğumgünlerini Berlin'de kutlamıştık. Bir önceki sene çiftlikte yaptığımız kutlama Dila'nın çok hoşuna gittiğinden aylardan beri başımızın etini yiyordu ' Doğumgünümüzü çiftlikte yapalım, bir sürü arkadaş gelsin, sen bize oyunlar oynat...'...Daha sonra balonla yürüme yarışı
Çuvalla zıplama
Gözler kapalı tencere bulmaca
Havuzdan yumurta toplamaca


Çocuklar havuza girmeden edemedi, biraz da havuz keyfi yapıldı...
Beyler de rakı kefi yaptı...
Akşam mangal, hava kararınca da havai fişek faslı derken çocuklar memnun, bizler yorgun bir şekilde güzel bir günü hafızalarımıza kaydettik...
4 Haziran 2010 Cuma
Dila'nın Anaokulu Mezuniyeti
3 yaşında Berlin' de başlayan anaokulu maceran bu sene İstanbul' da sona eriyor. Okulların kapanmasına az kala artık anaokuluna gitmek istemediğini sık sık vurguluyorsun. Kırmızı çantanla birlikte ilkokula başlamayı heyecanla bekliyorsun...
4 Haziran Cuma günü yıl sonu gösteriniz ve diploma töreniniz vardı. Sınıfça yaptığınız ponpon dans gösterisinin ardından modern dans dersine katılan arkadaşlarınla birlikte ayrı bir dans gösterisine daha katıldın.
Modern Dans Grubu

Diğer sınıfların gösterileri
Sıra geldi diplomaları almaya
3,2,1 veeee kepler havaya
Gülşen Öğretmen ve sınıf arkadaşların(Çalışkan Arılar)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)




