1 Ocak 2012 Pazar

Dila nin 260 parcali Yapbozu

Artik annem blogunu bana verdi simdi bloga 260 parcali yapozulumu nasil yaptigimi anlatacagim. Sena ile ben Dila yapozulumu yapiyorduk ama Sena beni dinlemeyince Sena´yi odamdan attim.Yapozulumu yapmaya devam ettim.O sirada birisi
kapima vurdu ama o Senaymis benim diger yapozulumun parcasini bulmus.Sonra Sena giti.Yapozulumu 10 saniye daha yaptim, sonra dinlendim.Sena bana oyun oynama teklifi etti ben de kabul etim.Saklambac oynamaya karar verdik ama bu saklambac
farkli simdi anlatayim bir kisi ebe oluyor sonra ebe bir yere yatiyor ve gözlerini kapiyor biri onun üzerine bir sey koyuyor digerleri saklaniyor saklandiklarinda haber veriyolar ebe o zaman kalkip herkesi aramaya basliyor. Ilk önce kimi bulduysa o ebe olur, iste bu kadar.

1 yorum:

yeşim dedi ki...

Tebrik ederim Dila'cım Çok güzel bir yazı olmuş birtanem. Artık seni takip edeceğiz demekki. Öpüyorum birtanem.