15 Ekim 2010 Cuma

Revna'nın İlk Kaşık Maması

Sevgili Revnamız bugün ilk havuç püresini yedi. Yine Hipp ile başladık, ben bu markayı çokkk seviyorum. Piyasada birçok marka mevcut ama içlerinde 4 aydan itibaren bebekler için organik mama üreticisi sadece Hipp. Diğer markaların içerigini incelerken çok şaşırdım, bir tanesi süt kreması bile koymuştu. Oysaki bu aydaki bebeklerde bu tür yüklemeler ilerde allerji riskini arttırıyor. Ve diğer mamalarda sade havuç bulamadım, kardeşlerinde olduğu gibi Revna da da havuçla başlamak istedim... Havuç hafif tatlı olması sebebi ile bebeklerin damak tadına uygun sebzelerden biri ve başlangıç için ideal.
Şimdi 6-7 gün boyunca havuç yemeye devam...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba,
Hipp gercekten diger markalardan daha iyi. Yanilmiyorsam Öko test listelerinde de iyi notlar almisti. Ama Demeter ürünleri daha iyi.

selamlar