3 Mart 2016 Perşembe

Lizbon Gezisi / 2. Gün

Sabah otelimizdeki kahvaltının ardından günümüze başlıyoruz. Bu park otelimize çok yakın bulunan VII. Eduardo Parkı.

Burada kısa bir tur atıp metro ile Estadio da Luz yani Işık Stadı yani Benfica takımının stadına varıyoruz. Bugün eşimin doğumgünü ve ben ona bir stad turu organize ettim. Tur 10:30 başlıyacakmış, vaktimizi Benfica takımının mağazasında geçiriyoruz.
Bebek bezleri bile var.

Önce rehberimiz eşliğinde stad turumuzu yaptık. Bizden başka bir de İtalyan çift var. Efendim, Benfica nın simgesi kartal imiş, eşim bunu öğrenince takıma karşı ayrı bir sempati duydu. Bu kartallardan en yaşlısı, galiba ismi Victoria olanı, maçlardan önce serbest bırakılır, stad etrafında uçar ve sonra sahaya inermiş. Bu merasimden sonra da maç başlarmış. Bu fotoda Victoria yok, o maç olmadığı günler takımın mağazasında duruyormuş. Bunlar da Luis ile adını anımsayamadığım diğer kartal.

Stad turumuzun ardından müzesini de gezdik.

Burası da müze de çocuklar için ayrılmış köşe.
Ve ardından günün süprizi Benfica stadına karşı öğlen yemeği.

Ben Portekiz de bol bol yiyeceğiniz Bacalhau yani Morina Balığını tercih ettim ve bayıldım. En altta minik haşlanmış, kabuklu patatesler , üzerinde ıspanak ve en üstte balık.

Yine Metro ve bu sefer Vasco de Gama durağında indik.

Bu park yani Milletler Parkı Expo98 sırasında yapılmış. Sahilde güzel bir yürüyüş yolu ve Telecabine Lisboa yani teleferik var. Biner miyim, korkar mıyım derken bindik teleferiğe.
Tek yön ücreti kişibaşı 3,95 Euro.

Tepeden Lizbon a da bakmış olduk.