20 Aralık 2009 Pazar

Rossmann Türkiye`ye Geliyor...

Rossmann , Almanya'nın en büyük kozmetik ve temizlik ürünleri satan firması. Bizdeki Watson, For You benzeri bir zincir kozmetik mağazası olarak düşünülebilir. Firma yetkilileri ilk mağazalarını 2010 ilkbaharında açacağını duyurdu, ben çokkkk sevindim. Çünkü özellikle bebek ve çocuk bakım ürünleri hem çok kaliteli hem de çok hesaplı. Firmanın özelliği bilindik markaların dışında kendi markasını da satması ve fiyatının diğerlerine göre çok hesaplı olması. Bakalım bizim piyasaya da aynı ücretlendirme politikası ile girecekler mi?
Hesaplı olmasının yanı sıra kendi ürünlerinin Almanya'nın Öko Test ve Waren Test gibi test kuruluşlarından hep yüksek not alması. Bu kuruluşlar aklınıza gelebilecek her türlü ürünü analiz ediyor ya da teste tabi tutuyor ve notlandırıyor. Firmalarda aldıkları iyi notları gururla ambalajlarının üzerinde belirtiyorlar. Ve işin ilginç tarafı her zaman en pahalı ürünler kaliteli çıkmıyor...

Örneğin Rossmann'ın bebek bakım serisi olan Babydream'in(500 ml'lik ambalaj yaklaşık 6 TL) tüm vücut için kullanılabilecek jel sabunu Öko Test tarafından en iyi not olan "Sehr Gut" yani çok iyi notunu almış. Ben bu ürünü bizimkilerde bolcana kullandım ve kullanıyorum, hatta buradaki arkadaşlarım da çok memnun kaldılar, geldikçe onlara da getirdim.


Bu da sevdiğimiz bir ürün, küveti suyla dolduruyorsunuz ve bu renk veren tabletlerden atıyorsunuz, çocuklar için bundan eğlencelisi yok.
Ve bir başka favorimiz diş macunu, bu da "Sehr Gut" alan ürünlerden. Hatta yeni bir ürünleri çıkmış, 6 yaş üzeri çocuklar için olan bu diş macunu 1250 ppm florür içeriyormuş.
Kısaca Rossmann'ın Türkiye'ye gelmesini dört gözle bekliyorum.

Hiç yorum yok: