30 Aralık 2009 Çarşamba

Dila`nın Anaokulunda Yılsonu Partisi


Bugün Dila'nın anaokulunda kostümlü yılsonu partisi vardı. Sabahtan kostüm giyildi, özel istek üzerine prensen makyajı yapıldı ve okula gidildi. Parti saat 13:30'da başlayacaktı, Sena ile ben de o saate doğru okula gittik. Sena o kadar çok heveslendi ki partiye gidiyorum diye. Ben de birkaç fotoğraf çekerim demiştim. Maalesef bizi partiye almadılar, Sena bu duruma fena içerledi, ağlayarak protesto etti.
Biz de partinin bitim saatinde tekrar okula gittik ama maalesef çocukları şöyle topluca kostümleri ile fotoğraflıyamadık. Çok eğlenmişler, pasta yemişler, sonra sınıflarına girmişler. Noel Baba hepsine hediye getirmiş, Dila onun burnundan ve gözlerinden Celil Öğretmenleri olduğunu tahmin etmiş!

3 yorum:

ela selin dedi ki...

Cokmtatlilar. Nasil da büyümüsler.
Dila ayni annesine benziyor gittikce..
Bu arada cocuklar sanki Trde daha mutlu Arzu...

yesim dedi ki...

Yaa bende hevesle açtım daha çok resim görürüm diye son kısmında alsalardı bari sizi de.Prenses'im ne güzel olmuş maşallah.Ne güzel duruyorlar abla kardeş.

Gezgiçler dedi ki...

Evet Özlemcim, Dila'yı daha çok bana benzetiyorlar. Valla çocuklara kalsa bir Almanya da bir burada yaşayıp gideceğiz...
Maalesef Yeşimcim, bizi almadılar, en çok Sena için üzüldüm, parti parti diye çok heveslenmişti....