11 Ocak 2010 Pazartesi

İlk Amigurumi Denemem

Ne zamandır çeşitli bloglarda görüyor ve çok beğeniyordum Amigurumi oyuncaklarını. En sonunda bir deniyeyim dedim ve bu minik ayıyı yaptım, bir dergide bulduğum tarife göre. Ama ilk başlangıç için, yani ilmek türleri için bu sayfa çok yardımcı oldu. Hayalarkadaşlarım isimli blogda da faydalı birçok bilgi var.
Senin Bebeklerin isimli sayfa çok güzel... Ama bu iş için bol vakit ve sabır gerekiyor galiba, dün de Sena için bir kuş yapmaya başladım, bakalım o nasıl olacak?
Evet, elişi olayında hızımı alamadım galiba bu günlerde. Bunlarda bizimkiler için bere denemem. Önündeki işlemeleri kendi isteklerine göre yaptım, Dila' ya kalsa bir de berenin arkasına kardan adam yapacaktım ama...

2 yorum:

yesim dedi ki...

Ellerine sağlık Arzu'cum ne güzel olmuşlar hamarat arkadaşım. Berelerin fotoları büyütülmüyor mail olarak gönderir misin? Tabii tarifini ölçülerini de görüştüğümüzde isterim.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Selamlar,yaklasik 4 yildir blogum var ve vaktim oldukca farkli bloglari gezmeyi severim ve cogu zamanda Berlin`den yazan acaba sirf benmiyim ?diye de sordugum olmustur.Ve simdi bir dakika nereden buldum seni "Ela selin" in arkadaslistesinde Berlini okuyunca daldim dogrusu...
Demekki bu sehirde yanliz degilmisim.
Biraz sayfanda dolastiktan sonra bende buralardayim diyorum.
Istersen bir bulusma düzenliyebilir hernekadar birbirimizi blogtan takip etmemissek bile böylelikle tanisma firsati bulabiliriz.
Sevgiler
Mail adresim serapmail@web.de