25 Kasım 2016 Cuma

Çocukla Londra / 3.Gün

Bugün ilk hedefimiz bir outlet. Şansımıza bir de meşhur Black Friday olması sebebiyle nasıl kalabalık anlatamam. Çok iyi indirimler var ama burada harcıyacak fazla vaktimiz yok maalesef. Birçok mağazaya uğramadan çıkıyoruz...








Hava şansımıza çok güzel. Tren ile Olimpiyat parkına geldik. Dila bu gördüğünüz kuledeki, adı Arcelor Mittal Orbit, kayrıdaktan kayacak. Dünyadaki en yüksek tünel tipi kaydırak olma özelliğine sahip.

Biletimizi daha önce online olarak aldık. Kuleye sadece çıkabilirsiniz de, kaymak mecburi değil.


Asansörle kuleye çıktık daha sonra bir kat aşağı inerek Dila'yı kaydıkartan kaymak üzere bıraktım. Ona kısa bir eğitim verdiler, büyük bir çuvala girdi, kolluk vs taktılar ve o yola çıktı. Ben asansörle indim. Tabii benden hızlı indi, aşağıda beni bekliyordu...




Queen Elizabeth Olimpik Parkın yanında bir de büyük AVM var, Dila orayı da listeye eklemişti. Çünkü almak istediği bir oyun vardı ve ayrıca çok merak ettiği bir kırtasiye zinciri olan Smigg bu AVM de idi. Westfield Statford isimli bu AVM de oldukça kalabalık idi. Ve biz de oldukça yorgunduk. Elimizdeki torbaları bırakmak için bir yer aradık ama dolaplar yokmuş, 5 GBP karşılığında elimizdeki eşyaları bırakmak zorunda kaldık.
Heryerde indirim ama indirim olmayan mağazalarda bile kuyruk, mesela Dila nın almak istediği Nintendo oyununu satan mağazada indirim olmamasına rağmen mağazaya 3 kez gittik geldik hala kuyruk. Kapanışa doğru alabildik oyunu.


Hiç yorum yok: