7 Kasım 2008 Cuma

Dila'nın Resim Çalışması



Geçen sabah Dila'yı anaokuluna bırakırken, öğretmeni Dila'nın yaptığı resmi gösterdi. Ben de panodaki resimlere bakıyordum acaba hangi resim hangi çocuğa ait diye düşünüyordum. Evet, kızımızın resim kabiliyeti her geçen gün artıyor.
Sevgili dostum Reyhan, bana oğlu Berkay'ın yaptığı resimlerin fotoğraflarını göndermişti emaille. Biz de Dila ile resimlere birlikte bakmıştık. İşte panodaki resmini Dila'ya çok beğendiğimi söyleyince bana 'Anne, Reyhan Teyze'ye güzel resim yaptığımı söyle, sen de internete koy!' demez mi... Zamane çocukları işte!
Evet, Reyhancım, bugünkü telefon konuşmamızdan sonra Dila'nın yapmış olduğu resmi blogumuza koyuyoruz. Bu arada resim cadılar bayramı sırasında yapılmış olup, havada asılı duran rengarenk cisimler kabak ve biri de topmuş. Beyaz renktekiler ise hayalet. En altta yer alanlar ise anne ve bebeği...

Geçen sene Ekim sonlarında Senamız ve bu sene Ekim sonlarında Senamız. Artık oyuncak cep telefonuyla birisi ile konuşuyormuş gibi yapıp 'Alooo alooo' diyor...

Ve Dilamız, sanki geçen sene daha bir bebeksi ifade varmış. Artık daha bilmiş bir ifadesi var...

2 yorum:

yesim dedi ki...

Anlaşılan Dila'da bizim kafadan Arzu'cum renk seçimlerine bayıldım. Hayal gücüde süper çok çok başarılı aferin canıma.

Adsız dedi ki...

Dila'ya okuyunuz:

"Dilaaa, ne kadar güzel bir resim yapmışsın! İlke ve Berkay da gördü, çok beğendi. Okulda ve evde yaptığın şeylerin resmini hep gönder, biz de bilgisayardan bakarız."

Öpüyoruz :)