26 Kasım 2008 Çarşamba

Sena İle Gezinti

Önce sabah 9'da Dila'yı anaokuluna bıraktım, dışarısı 0 derece idi. Acaba Sena ile çıksam mı çıkmasam mı derken kalın giyinip attık kendimizi dışarıya. Hedef Potsdamer Platz'dı. Bizim evden trenle bir adet aktarma yaparak gidiliyor Potsdamer Platz'a. Vardığımızda saat 10'u geçiyordu. İki çocukla mağaza gezmesi zor olduğundan genelde birşeyler bakacak ya da alacaksam sabah saatlerini tercih ediyorum.

Ne zamandır banliyö trenine binmediğimizden Sena'nın çok hoşuna gitti. Bebek arabası ile seyahat ederken bol bol da asansöre bindik. Doğrusu bu asansörün kat düğmelerininin fotoğrafını çekmeden edemedim, ilk kez yarım katı da görmüş oldum.




Sabah erken saatler olduğundan Noel Pazarı(Weihnachtsmarkt) pek boştu. Biz de önce Potsdamer Platz Arkaden'e girdik, burası 3 katlı bir alışveriş merkezi. İçerisi şimdiden Noel için süslenmişti.
Arkaden'den çıkınca biraz pazardaki tezgahlara baktım, aslında hemen hemen geçen senenin aynı idi. Tahta oyuncaklar, tahta süsler, gümüş takılar, şekerlemeciler, krepci, kestaneci vs...
Milka'da bir stand açmıştı. Milka logolu çeşitli ürünlerin yanı sıra sıcak çikolata da satıyorlardı. Soğuk havada iyi gider diye düşündüm ama bildiğimiz sıcak kakao çıkınca biraz sükutu hayale uğradım. Ben gerçek sıcak milka çikolatası içmeyi ummuştum. Sena da sıcak sıcak diyerek kakaodan birkaç yudum içti. Soğuk hava mı çarptı ne dönüş yolunda uykuya daldı...



3 yorum:

Adsız dedi ki...

ne de güzel, her yaptığını her gezdiğini takip edebiliyorum, uzakta olsak da...

bizde şiddetli yağışlar başladı, hava da 10-11 derece civarına düştü

bu defa kullandığın kamera farklı mı, fotoğraflar herzamankinden biraz soluk çıkmış gibi geldi?

Gezgiçler dedi ki...

Dostum,
Ben de sizler icin yaziyorum, gurbet ellerde dostunuzun hali nicedir bilin diye:-)
Bizde de hava isinmaya basladi.
Evet, bildiniz cep telefonunun kamerasi ile cektim...

DiLeK dedi ki...

Aaa ben de fotoğraflara yorum yapacaktım, dedim Arzu slr'ıyla cross procession mu yapıyor diye :))
Ama faotoğrafların güzel havası var ;) Sena'da güzel paketlenmiş ayrıca...

Mucukk