5 Nisan 2008 Cumartesi

Dila'nın Sea Life'ı Ziyareti

Dün Dila anaokulu ile birlikte Berlin'deki Sea Life'a gitti. Sea Life için devasal bir akvaryum tanımı kullanılabilir.
Çocuklar yemek vakti okulda olamıyacakları için bizden çocuklara sırt çantası ve beslenme kutusu vermemizi istediler. Ben bizim sandviç hazırlayıp vereceğimizi sanıyordum ama okula yemek parasını ödediğimiz için onlar vereceklermiş. Ne ince düşünceliler:-) Sabah herzamanki vaktinde anaokuluna gittik, Dila'nın eğitmeni Christina hazırladıkları sandviç, armut, sosis ve meyva suyundan oluşan paketi bize verdi. Dila sosisi sevmediği için çantasına koymamı istemedi. Ardından her çocuğun isimlerinin ve anaokulu adres bilgilerinin yer aldığı kartlar boyunlarına asıldı. Daha sonra ben okuldan ayrıldım, onlar da yola çıktılar...
Her zaman olduğu gibi trenle gittiler. Burada servis olayı yok, İstanbul'da bildiğim kadarı ile anaokulların çoğunun kendi araç ya da servisleri var. Berlin'de ise servis olayı yok.Ulaşım rahat olduğundan çocukları hep toplu taşıma araçları ile götürüyorlar gidecekleri yerlere. Bunun için bir ücrette almıyorlar. Sanırım ilkokul yaşına kadar çocuklar ücretsiz yolculuk edebildiklerinden dolayı.
Dila Sea Life'ı çok sevmiş, minik minik balıklar çok güzelmiş, benimle beraber bir kez daha gidecekmiş. Çok sevgili dostum Reyhan ve ailesi haftaya Berlin'e ziyaretimize geliyorlar, 6 gün kaldı:-) Reyhan'da Berkay'ı Sea Life'a götürmek istiyordu, ben de internetten giriş fiyatlarına bir bakayım dedim. Normalde giriş büyükler için 15,50€, çocuklar içinse 11,50 € imiş. Ama bileti önceden internetten alırsanız büyükler için 7,75 €, çocuklar için 5,75€ (bu fiyatlar haftaiçi için geçerli)oluyormuş.


Bu da deneme Scrapbook...
Click to play Scrapbook
Create your own postcard - Powered by Smilebox
Make a postcard - it's easy!

Hiç yorum yok: