8 Ekim 2008 Çarşamba

Dubai'de 2. Günümüz

Sabah kalkınca doğru kahvaltıya gidiyoruz. Gözüme hemen peynir standı takılıyor, Avrupa'daki otellerin kahvaltılarında alışık olmadığımız çeşitlilikte peynir çeşidi var. Otelin kahvaltısı epey zengin ve oldukça lezzetli. Kahvaltıdan sonra doğru havuza, güne serinliyerek başlıyalım...

Otelden öğlen ayrılıp taksi ile Mall of the Emirates'e gidiyoruz. Bu alışveriş merkezinin içinde Carrefour'da mevcut. Hatta Tepe Home'u görmek bizi oldukça sevindiriyor. Fiyatlar Berlin'le karşılaştırdığımda hemen hemen aynı.Şanser, 'Alışveriş Festivali' sırasında fiyatların çok uygun olduğunu söylüyor, ne de olsa Dubai'ye ikinci gelişi. Alışveriş merkezinin içinde 'Ski Dubai' isimli bir kayak pisti mevcut. Açıkçası bize pek cazip gelmiyor.

Taze meyvalardan yapılan bu karışımlar çok hoşumuza gitti, fiyatları 15-20 Dirhem arası değişiyor. Bu arada 5 Dirhem yaklaşık 1 Euro, 3 Dirhem ise yaklaşık a YTL ediyor. 500 ml'lik su AVM'lerinde 3 Dirhemden satılıyor. Big Mac menü ise 15 Dirhem.AVM gez gez bitmiyor, normal markaların yanı sıra oldukça lüks markalar da mevcut. Karnımız acıktı, ne yesek derken Al Hallab'da karar kılıyoruz, Lübnan yemekleri yiyeceğiz. Barbaros'la buluşup benim internetten bulduğum Dubai Outlet Mall'e gidiyoruz. Burası Dubailand'de, Al Ain yolu üzerinde. Açıkçası biraz hayal kırıklığı oluyor, benim değimimle sadece çal çaput var mağazalarda...

Eve gidip tekrar çıkıyoruz, Barbaros'un Dubai'deki son keşfi Mado'da akşam yemeği yiyebilmek için epey acele ediyoruz. Mado, Dubai Uluslararası Finans Merkezi'nde ve burası 22:00'de kapanıyor. Barbaros'un tavsiyesi üzerine mantılarından deniyoruz, epey beğendik.

Hard Rock Cafe klasiğini de atlamayalım diyoruz ama nedense pek boş geliyor gözümüze içerisi. Meğerse içki ruhsatları ile ilgili olarak bir sorunları varmış ve 6 ay daha içki satamıyacaklarmış. İçeride sadece bizden başka 3 masa daha var, canlı müzik güzel ama koskocaman mekanda 4 masa olunca eğlenceli olmuyor.

Başka bir mekana geçiyoruz. Jumeirah Dubai Spa Hotel'in yakınındaki El Paso restorantta Triple XXX isimli bir grup canlı müzik yapıyormuş, onları dinlemeye gidiyoruz. 3 bayan ve bir beyden oluşan grup epey eğlenceli geliyor bize...