28 Mayıs 2008 Çarşamba

70'lerin Modası

Sena'nın üzerindeki bu elbise bana 1. doğumgünümde Şenay Teyze tarafından hediye edilmiş. Sevgili Şenay Teyzem bu elbiseyi kendi elleri ile dikmiş. Benim bebekliğimden kalan tek giysim. Annem de sağolsun saklamış bu şirin elbiseyi, demek ki 1975 yılında ben giymişim. Dolayısıyla elbise 33 yaşında, Dila 2005 yılında giydi bir kez, fotoğrafını çekmek için giydirmiştim.
Sena'ya da bugün giydirdim. Aslında benim de bu elbise ile çekilmiş bir resmim var ama İstanbul'da olduğundan buraya koyamıyorum.

Sena annesinin 33 yıllık elbisesi ile poz verdi ama elbisenin eşarbı, kafasına birşey takmayı sevmeyen kızımı, pek rahatsız etti.

Dila'da annesinin elbisesini yaklaşık 7 aylıkken giymiş ve bu pozu vermişti.

Bende kızlarımın beğendiğim giysilerini şimdiden saklıyorum, belki günün birinde onlar da çocuklarına giydirirler diye.

En üzüldüğüm şey bizimkilerin bebek arabamı başkasına vermiş olmaları. Berlin'de o eski model bebek arabalarından kullanan o kadar çok var ki, doğrusu bebek arabam saklanmış olsaydı keyifle kullanırdım. Geçende bir bebek mağazasında o eski modellerin yaklaşık 500 Euro'ya satıldığını gördüm.

Şanser'le bugün C&A mağazasına bir girelim dedik. Her zaman olduğu gibi adeta devasa bir mıknatıs beni bebek reyonuna çekti. Yok olmuyor bu reyonlara bakmaktan kendimi alamıyorum. Oysaki kendim için birşeyler bakmak istiyordum. Uzun lafın kısası Şanser bu tişortu çok beğendi. Ne de olsa yaklaşan Avrupa Kupasında ülkemizi temsil etmek gerek. Bu fotoğrafta bizim ufaklık usta futbolcular gibi dizinde top sektirirken çıkmış.

Hiç yorum yok: