29 Mayıs 2008 Perşembe

Artık Dila'nın Küpeleri Var

Dila birkaç gündür 'Anne, ben de küpe takmak istiyorum. Bir tane Mikili, bir tane kaplumbalı, bir tane de kuşlu küpem olsun' şeklinde talepde bulunuyordu. Ben de önce gelip geçici bir heves diye düşündüm, bir ara gider kulaklarını deldiririz dedim. Ama bizimki niyetinde ciddiymiş meğerse, biz de bugün anaokulundan sonra gidelim bir kuyumcuya dedik. Maaile düştük yollara. Dila 6 hafta kulağında kalacak olan küpelerini seçti(minik bir yıldız, ortasında taşı var). Bir abla önce alkol sürdü, küpe takılacak yeri kalemle işaretledi. Dila babasının kucağında iki abla birer tarafında, ellerinde tabanca şeklinde bir alet ve beklenen an. Aynı anda iki kulağına küpeyi taktılar, bizimki ilk şok anının ardından bastı çığlığı. Dila'nın ağlamasını duyan Sena'da başladı ağlamaya. Derken mağazada bir tantana koptu. Ablalar bizimkine şeker verdilerde bizimki biraz sakinleşti.
Aslında iki kulağını da aynı anda delmeleri çok iyi oldu, çünkü bir arkadaşımın kızının kulaklarını teker teker delmişlerde, ilkinin ardından ikinci kulağı delmeleri epey zor olmuş.
Dila halinden pek memnun, 'Anne, bak küpemi elliyorum. İlk başta acıdı ama artık acımıyor.' diyor.
Bize de mikili, kaplumbalı ve kuşlu küpe bulmak düşüyor.

Hiç yorum yok: