22 Mayıs 2008 Perşembe

Kapalı Mavi

Dila ile yolda yürüken konuşuyoruz, her zamanki gibi...

Bana bir bisiklet gösterdi, rengini beğenmemiş. Ben de Dila'ya beğenmediği rengin açık mavi olduğunu söyledim. Dila az sonra başka bir bisikleti göstererek 'Anne, bu da kapalı mavi mi?' diye sormaz mı, ben iptal oldum tabii. E! çocuk haklı, açığın tersi kapalı, açık mavi de kapalı mavi oluyor dolayısıyla...

Dün Sena ile Baby Walz mağazasına gittik. Aslında katalog üzerinden satış yapan bir mağaza ama şu an Berlin'de 3. mağazalarını da açtılar. Bebek arabasından biberona, oyuncaktan giysiye kadar her türlü ürünü bulmak mümkün. Sena'ya resimdeki kırmızı bez ayakkabıları aldık. Ayağına oluyor mu olmuyor mu diye denerken pek bir hevesli idi bizimki, ayağından çıkarmamla kıyametler kopuverdi.

Balkonumuzun son hali böyle, yani soğanlı bitkiler balkonumuzun mevsimi bitti. Biz de soğanlı çiçeklerimizin yerine karanfil, sardunya ve gül aldık. Görüntü epey hoş oldu.

Hiç yorum yok: